Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 2, 2010

sTudy...


Semester akhir saya dah hampir sebulan berlalu, maknanya masa saya di bumi syam ni berbaki lebih kurang empat bulan je lagi. Cepat betul masa berjalan tau2 dah nak balik m'sia, mak abah org dah nak balik!!!. Untuk sem akhir ni saya ambil 6 subjek, military science, tilawah walhifz 3, dirasat jadwa, mathematic of
finance n 2 lagi subjek tahsin, fundamentals of accounting dgn principles of microeconomic. Alhamdulillah buat masa ni sy tak hadapi apa-apa masalah berat lagi dengan subjek2 yang saya amik, cuma adalah sikit-sikit yang buat saya kurang minat. Memang macam tak baik je bunyinya tapi tuela hakikat so kena berterus terang. Saya akan cuba betulkan mind setting sy ni semula, bukan saya je orang lain pun sama sebab sebenarnya bila kita set minda kita dengan sesuatu tu so automatik ianya akan mempengaruhi kita. Contohnya bila kita memasak, bila salah ramuan tak sedapla masakan kita nanti. Jadinya klu kita set yang baik2 je dalam kepala ni, apa yang jadi nanti baik2 jugakla, Insyaallah!.Hopefully saya boleh lalui sem akhir ni dengan baik n get my target!. InsyaAllah saya akan kongsi apa yang saya belajar hari2 kat blog ni, moga Allah sentiasa lapangkan masa saya untuk menulis.

Paprik mode,

My cAsa, Irbeed.

No comments:

Post a Comment

follow me

Mencari posisi Memperkemaskan diri Menempuh REALITI...

"من كان يؤمن بالله واليوم الاخر فليقل خيرا او ليصمت"