Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 2, 2010

Bismillah...


Praise to ALLAH. Akhirnya saya tergerak jugak nak buat blog sendiri, macam dah terlambat tapi tak kisahlah anggap jela saya akan hidup lama lagi walaupun mati tu tak kenal waktu. Selama ni kawan-kawan selalu suruh saya buat blog tapi saya macam tak nampak lagi perlu ke buat semua ni? sampailah satu masa tu my roomate cakap lagi pasal blog ni. "Umi tak nak buat blog ke?" macam biasala jawapan saya,saya tak pandai menulis, i've no idea no skills n bla bla bla, haha kolot betul rasanya. Tapi lepas apa yang jadi pada saya 2 3 bulan ni,buat saya terfikir n terus berfikir,macam-macam dalam kepala ni tapi tak tahu nak cerita kat siapa. So pagi tadi saya duduk s0rang sambil makan roti 'cElup' nescafe saya termenung lagi, ni la hobi saya bukan saja-saja termenung tapi spontan punya kerja, tau2 je dah sedar but i'm happy coz bila saya sedar idea baru datang. Nak jadi cerita terus rasa macam nak buat blog sangat2, sehari saya pergi kuliah fikir blog je,macam2 idea keluar. Sebenarnya bila saya fikir balik setiap apa yang jadi dekat saya mesti ada hikmah, Subhanallah mAha Adilnya DIA! jadi saya rasa daripada saya diam je baik saya kongsi kat dalam blog ni, or mybe saya boleh buat blog ni sebagai diary hidup saya. Bukan niat nak cerita hal sendiri, dats not the point!cuma nak berkongsi apa yang kita rasa.Orang ramai salah erti bila seseorang tu buat blog dan cerita hal sendiri tapi sebenarnya bila dia bercerita dia happy dengan life dia n dia nak kongsi dengan semua.Walaupun saya tak menulis blog but saya faham je keadaan tu . Yang cakap negatif tu mybe ada pro n kontra, saya rasa mungkin dia tak suka share something dengan orang lain, suka hidup sendiri atau hidup dia lebih formal cuma berkongsi ilmu, artikel or apa-apa la yang lebih skema. Terpulang la pada siapa yang nak menilai,but for my 1st step ni don't worry saya bukan buat blog nak cerita hal hidup saya sangat tapi saya nak jugak share ilmu n mybe jadi daie melalu cara ni. Saya dah mula rasa perlu semua ini dalam hidup saya,thanks! but sorry klu saya lambat bertindak. H0pe 'Angel in my heart'ni, boleh make me be s0meone in your heArt!!!insHaAllah..(",)


coMot('_~)
cAsa intElek,irbeed.

No comments:

Post a Comment

follow me

Mencari posisi Memperkemaskan diri Menempuh REALITI...

"من كان يؤمن بالله واليوم الاخر فليقل خيرا او ليصمت"