Thursday, March 4, 2010

dEmam pilihanraya..


Apa saya belajar hari ni???antara 3 kelas saya hari cuma satu kelas je yang lecture saya masuk, kelas tilawah walhifz dengan miss manal yang c0mel. Arini hari khamis, so kelas untuk hari ni di 3 fakulti yang berbeza, pagi kul 9 saya di fakulti syariah, habis kelas tilawah gap sekejap n sambung kelas ulum askari di dewan farabi berdekatan dengan fakulti 'ulum .Tapi untuk hari ni kelas ulum askari takde sebab pilihanraya, lepas je tahu kelas takde so saya buat keputusan nak balik rumah sebelum ke kelas microeconomic di fakulti ekonmi. Kecoh keadaan di universiti arini, maklumlah hari ni pelajar akan turun mengundi so lagi hebatlah semua berkempen. Seronok saya tengok gelagat semua, yang specialnye saya dapat bunga walaupun saya tak mengundi.Thanks Amani!!!chaiyok for 'umar ubaidat, dia antara yang dicalonkan sebagai wakil jabatan saya. Saya nak mengundi tapi tak boleh, takpelah saya doakan semoga dia berjaya. pukul 1 saya bersiap nak ke kelas microeconomic, kawan saya call ckp takde kelas n dia kata keadaan kat fakulti ekonomi tue sangat sibuk sume kelas takde.Hooreyyyyy!!!berbunga dengar, sebab saya mmg rasa macam berat je nak g. so arini 1 kelas jela yang ad,pagi tadi kelas tilawah, itu pun belajar sikit je tentang tanda2 berhenti n sambung dalam al-Quran pastu miss tahsin bacaan dari surah Jasiyaah.Abis minggu pilihanraya ni, minggu seterusnya bermula la semua sibuk dengan exam awwal. Good luck semua!!!!('',)


bunga2 cinta,
214pm,4/3/10,Irbeed.

No comments:

Post a Comment

follow me

Mencari posisi Memperkemaskan diri Menempuh REALITI...

"من كان يؤمن بالله واليوم الاخر فليقل خيرا او ليصمت"