Thursday, September 22, 2011

i'm back!!!!

yaribba andre2!!akhirnya dapat jugak membuka blog ni....had0iii~lepas je blk malaysia blog ni terus jadi pekasam,apa taknye tuan dia bleh tak ingt langsung psl dia ada blog!! bila dah ingt lupa pulak password...dah setahun xupdate,boleh dapat award 'blog paling bersawang'..
lepas nie i'll try to selalu menghhhupdate blog ni...sangat banyak benda yang berubah..macam2 plan mse stdy dlu sume berubah...nak buat camna kita manusia hanya mampu merancang,tpi sebaik2 perancangan itu datangnya dari Allah s.w.t..so kne redha~insyaallah ad yang terbaik menanti kiter...=)
banyak benda rsenye nak story mory kat blog ni...tgguuuuuuu~
miss hillu~
restoran makanan sedap..nyumm2
bistari de kota...

2 comments:

  1. puan Humi...cepatlah letak entry kawen2...haha

    ReplyDelete
  2. cik niey...

    terlupa lagi password daaaa~=P

    ReplyDelete

follow me

Mencari posisi Memperkemaskan diri Menempuh REALITI...

"من كان يؤمن بالله واليوم الاخر فليقل خيرا او ليصمت"