Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 8, 2010

Epy BEsday Abah..Epy Mother's day Mak!!!




MEI..bulan istimewa...
hari lahir Abah dan hari ibu buat Mak...
sekali lagi saya tak dapat sama-sama sambut hari lahir mereka..tapi saya tahu mak abah tahu saya sayang sgt diorg..ckp macam perasan je..=ptapi betulla sapa tak sayang Mak abah diorg??anak durhaka..hee

Selalu org akan cerita pengorbanan yang parents dia dah buat selama hidup dia..saya tak nak cerita dah ,bukan sebab cerita dia sama..tak sama sebab mak abah saya sangat hebat!saya tak nak cerita sebab terlalu banyak,klu saya cerita berepisod2..
so saya pahat dalam hati lebih selamat,dan saya takkan lupa sampai bile2..

Allah saja yg dapat membalas pengorbanan mereka..saya harap kek yang saya psn utk mak abah boleh epykan mak n abah saya...pesan SMS/CALL je tak cukup..banyak cara boleh buat w'pun duduk jauh..selagi ada sayang..(^^,)


~SELAMAT HARI LAHIR ABAH,EPY MOTHER'S DAY MAK!!!~



sayangmu~~,..
mei/1040pm..
bayt CI..
irbeed,j0rdan..

No comments:

Post a Comment

follow me

Mencari posisi Memperkemaskan diri Menempuh REALITI...

"من كان يؤمن بالله واليوم الاخر فليقل خيرا او ليصمت"